sobota, 5 marca 2016

XOXO Shop :)


W dzisiejszym poście chciałabym Was zapoznać z pewną polską marka odzieżowa. Jest to XOXO SHOP, która produkuję fantastyczne koszulki z przeróżnymi wzorami. Każdy powinien coś dla siebie znaleźć, ale jeśli nie :) możemy stworzyć własny wzór i to w przestępnych cenach. 
Moim zdaniem bardzo dobry pomysł na prezent :)  i dla Nas tak po prostu. 
Ja dzisiaj Wam przedstawię przepiękną koszulkę z napisem 
,,But my darling, this is not WONDERLAND and you're not ALICE''
Koszulka się świetnie prezentuje, bardzo fajnie nosi,  jest wygodna i miła w dotyku i na dodatek to 100% bawełny.
Na bluzce znajdują się dwa loga sklepu :) Najbardziej podoba mi się ten na lewym ramieniu :) Przepięknie się prezentuje. Co do samej przesyłki jestem pod wrażeniem paczka była w czarnej kopercie z logiem sklepu :) i na dodatek w bąbelkowej foli :) Dołączone do paczki były dwie naklejki które będą naklejone na moim notatniku :)
Czy polecam?: Jak najbardziej, jest fantastyczna :) 
A teraz kilka zdjęć :)








25 komentarzy:

  1. Podoba mi się. :) Może znajdę coś dla siebie w tym sklepie.
    Obserwuję!
    pozulablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super jest ta bluzka :)
    http://photogirl02.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzka prześliczna! Cudny cytat! ^^ Miaąłm okazję z nimion współpracwać i również przyznam, ze firma świetna, a bluzki przeurocze!

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna bluzka! też chciałabym z nimi współpracować :3


    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł z takimi koszulkami, można stworzyć coś oryginalnego :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna!
    http://written-by-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka prześliczna koszulka! Świetna jest ! :)
    Na prawdę fajna współpraca, ciekawe koszulki mają ! :)
    http://clauditta-blog.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna bluzka *-*
    Pozdrawiam oraz obserwuje
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna bluzka :)
    Słyszałem kilka pozytywnych słów o tej firmie ;)
    http://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem zakochana w niektórych koszulkach z tej firmy przez Ciebie, hahah. Świetny post! Czekam na kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładna koszulka;)
    Obserwuję;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie słyszałam o tym sklepie, już go oglądam, jestem ciekawa czy znajdę coś dla siebie :) wyglądasz naprawde super, ta bluzka jest świetna :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie słyszałam o tym sklepie :o ALe koszulka śliczna ;))

    amatorskie-rysowanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie słyszałam o tym sklepie, ale chyba trzeba się zapoznać z jego ofertą! Śliczna koszulka no i przede wszystkim napis!


    zuzannagasiorowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się ta bluzka ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Napis na koszulce jest mega! :D


    Zapraszam! http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/ Każdy nowy komentarz jak i obserwator wywołuje uśmiech na mojej twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie słyszałam nigdy o tym sklepie ;) wspólna obserwacja? jeśli nie masz nic przeciwko daj znać u mnie, uczciwie się odwdzięczę ;* pozdrawiam! kreconowlosaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna ta bluzka, a sklep polecam i bardzo lubie :*

    OdpowiedzUsuń
  20. O wow cudowna bluzka sklep jest niesamowity :)

    super zdj

    (ps. obserwuje jeżeli mój blog ci się spodoba to proszę - zaobserwuj :3)
    https://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Koszulka prezentuje sie bardzo ladnie do tego fajny napis:) wydaje sie tez byc z dobrego materialu a to najwazniejsze:)
    Plus dla sklepu za dolaczenie wlepek no i zadbanie o to by opakowanie utozsamialo sie ze sklepem:)
    Obserwuje:) http://dramabeautyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award. Pytania znajdziesz na moim blogu:
    eternalrebel55.blogspot.com
    Miłej zabawy !
    Pozdrawiam
    Rebel :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialna, strasznie podoba mi się to logo na koszulce. :)

    ms-black-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie słyszałam o takim sklepie, ale zaraz wpadnę i może znajdę coś dla siebie. Świetna koszulka.

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń